Pink Fit Easy Kit Week 2 dag 4



Na de iets wat rommelige start van de week heb ik vanmorgen erg mijn best gedaan in de Gym!
Yess Gym Time!!
Ik zal wat oefeningen met jullie bespreken en natuurlijk hoor of zie ik graag reacties over hoe jullie de trainingen doen.
Wat voor sport beoefen jij of wat voor sport heb je interesse in en wil je graag gaan doen?

Ikzelf ben een fan van Fitness en ik sport graag in de ochtend.
Van de 3 tot 5 dagen in de week dat ik train begin ik ze allemaal met kracht training en eindig ik met Cardio. De ene keer iets wat meer Kracht dan de andere keer, het ligt eraan wat mijn dag indeling is voor die dag. En wanneer ik mijn van plan ben om mijn rust te pakken.
Ik train op woensdag en zondag nooit. Mocht er dan ook nog een dag zijn dat er wat tussen komt dan heb ik altijd nog 4 dagen die overblijven.
Het minimale om te trainen is over het algemeen 2 dagen.
Ga ervan uit dat je 3 keer er week naar de Gym gaat, in die 3 dagen train je je hele lichaam. Natuurlijk niet zwaar maar je neemt voor elke spiergroep 1 oefening. Mocht het voorkomen dat je een paar keer niet kan trainen dan kan je altijd weer verder waar je gebleven bent.
Zou je elke dag 1 of 2 spiergroepen trainen en je kan dan een paar keer niet dan kom je niet uit met je schema.
Dus hou je trainingsschema voor alle spiergroepen 1 oefening.

Wordt je dan niet breed? hoor ik vaak of wat ik ook vaak hoor is, ik heb aanleg om groot te worden en ik wil niet zo’n vrouw worden die allemaal van die spieren hebben.
Dat zijn dingen die ik gelijk uit iemand d’r hoofd praat want het is ONMOGELIJK om zulke spierontwikkelingen te krijgen als je 3 keer per week Fitness oefeningen doet in de Gym.
Er is toch wel wat meer voor nodig om zo te worden maar dat is een hele andere tak waar ik het misschien nog wel een keer over ga hebben.
Ik wil nu benadrukken wat er met je lichaam gebeurd als je met gewichten traint en als je ook op je voeding let.

Wij vrouwen zijn niet gebouwd om grote spieren te krijgen. Wat er gebeurt met het lichaam is dat de vrouwelijke vormen JUIST naar voren komen en die gaan zich verder ontwikkelen.
Wie wil dat nou niet? Je mooie rondingen behouden waar je zo trots op bent en toch strak eruit zien?

Natuurlijk ga je zien dat je lichaam (na een tijdje trainen) gaat veranderen. Het wordt strakker. Je armen krijgen een vorm, je rug gaat zich ontwikkelen en je benen zien er strakker uit.
Maar je blijft met kleine gewichten trainen met veel herhalingen.
Je hebt dus een ‘pomp’ maar door de herhalingen ben je aan het verbranden.
Vet aan het verbranden! En dat willen wij!

 

Je kan er uiteraard zelf voor kiezen in hoeverre je de spieren wilt gaan ontwikkelen.
Wil je lekker trainen om de onvermijdelijke zwaartekracht tegen te houden of wil je juist wat meer spierontwikkeling?
Dit alles ligt echt aan je voeding. Denk niet dat als je 3 keer jezelf kapot traint dat je 6 keer per week ongestoord alles kan eten wat je wilt. Want zo werkt het (helaas) niet.

Ze zeggen wel eens: 30% van je buikspieren ligt in de Gym en die overige 70% in je keuken.
Je bent wat je eet en je lichaam zal veranderen naar je eetgedrag.

De Pink Fit Easy Kit helpt je lichaam om te verbranden wanneer het nodig is. Je zou dus ook de kit voor 21 dagen kunnen gebruiken zonder ook maar 1 dag naar de sportschool te hoeven gaan.
Je trek wordt minder maar je blijft wel gewoon eten. De goede dingen!
Natuurlijk zal het resultaat wel iets anders zijn dan diegene die wel 2 of 3 keer per week gaat sporten, maar niets is onmogelijk. Zolang je voeding maar goed is.

Ik merk het vooral nu dat ik regelmaat heb in mijn voeding. De tijden dat ik eet zijn meestal wel hetzelfde. Geen gekke uitschieters meer.

Vandaag ben ik op nuchtere maag gaan trainen. Dat was een bewuste keuze en ik heb 3 kracht oefeningen gedaan en ben daarna op de Crosstrainer gegaan en geeindigd op de loopband. Alles eruit gegooid.
Ik merk toch dat het net wat lekkerder gaat op een shake met brinta. Maar zolang je niet probeert, kom je er ook niet achter.

 

Zoals hierboven al staat: ‘The Secret is eating less and feel fuller’
en het is echt waar, mijn lekkere trek is er niet meer. Wel de gewoonte om in de avond wat te snacken maar dan neem ik een paar tomaatjes of een stukje paprika. Het is puur je geest stimuleren met wat eten.
Fool your mind hahaha


Ik hoop dat jullie wat aan deze blog gehad hebben. Ik vind het erg leuk om over de sport te praten en zo nu en dan wat afwisseling is ook leuk toch?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog.
Je kan mij ook toevoegen op google+ dan ontvang je gelijk mijn blog zodra ik het online zet.

Voor nu, een fijne avond!

Liefs, Joli xxx…


 

 


Email: LoveBeautyLife@live.nl
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
PinkFit: www.pinkfitonline.com
Gym: www.PetresGym.nl








Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s