Week 7 de uitslag

Het einde is in zicht met het gebruik van de Pink Fit Easy Kit.
Ik heb nog ruim voldoende voor een week dus ik maak alles netjes op en zal dan bekend maken wat de Pink Fit mij gebracht heeft.

Deze week is dus de voorlaatste week en ik maak normaal ook bekend wat ik ben afgevallen en hoeveel centimeters ik kwijt ben.
Ik ga het dit keer iets anders aanpakken.

Voor de verandering zal ik deze week geen eindstand doorgeven ik hou het spannend tot het einde van de Pink Fit Easy Kit.
Het leuke daarvan is dat de resultaten dus erg goed moeten gaan worden, maar of dat al wel zo is?
Ik kan alvast wel verklappen dat het verrassend zal zijn 😉
Door de weeks hou ik mij nog erg streng aan de vaste tijden eten en let ik nauwkeurig op met wat ik eet.
Dat gaat nog steeds erg goed en daar is ook verder geen verandering in gekomen.

Het weekend is voor mij Feest!
Ik eet lekker een ijsje na het eten en een tweede bakkie koffie neem ik ook gewoon.
Het avondeten is voor mij wel iets waar ik erg op let. Ik snoep geen tussendoortjes en die chocolaatjes van vorige week liggen nog steeds ver weg achterin de kast.
Ik kom er niet meer aan!
Het sporten gaat ook lekker. Soms heb ik wat minder zin maar dan ga ik toch. Elke keer probeer ik toch het uiterste uit mezelf te halen en de ene keer heb ik beter getraind dan een andere keer.
Het gaat erom dat je toch lekker bezig bent. Daarbij komt ook dat ik heel veel op de fiets doe.
Ik heb in jaren geen fiets gehad en nu geniet ik van het fietsen. Behalve als het regent!

In de vorige blogs over het gebruik van de Pink Fit Easy Kit heb je regelmatig kunnen lezen wat ik neem voor een tussendoortje.
Meestal zijn dat een paar nootjes, een cracker of rijstewafel.
Ook een stuk fruit kwam voorbij. Er zijn zoveel verantwoordelijke tussendoortjes die je kan nuttigen. Vergeet hierbij ook de shake niet. Een goed tussendoortje wat je zeker kan gebruiken na je training.

Nog een paar dagen en dan zijn de eindresultaten een feit!

Bedankt voor het lezen en een hele fijne dag vandaag!

Tot de volgende Love Beauty Life!!

Liefs Joli xxx…

Volg mij op Bloglovin en ontvang de update elke dag in je inbox. Registreren is gratis: http://www.bloglovin.com/blog/4114982/love-beauty-life

Email: LoveBeautyLife2@gmail.com
Blog: http://LoveBeautyLife2.blogspot.nl
Facebook: http://nl-nl.facebook.com/pages/Love-Beauty-Life/356095191143230
Twitter: https://twitter.com/Joli_7
Gym: www.PetresGym.nl

Plaats een reactie