Shoplog Parfumerie. Met Philosophy en MAC.

wpid-20130317_120238.jpg

Het werd weer eens tijd om een langs de parfumerie’s te gaan want er waren weer heel veel leuke aanbiedingen.
Kijk je even mee naar wat ik allemaal gezien en geshopt heb?

Ik begon bij Ici-ParisXL.

Daar waren alle gezichtreinigers met 40% korting in de aanbieding!

Yess!! Van dat soort leuke kortingen wordt ik heel gierig want opeens zijn dan al mijn cleansers op en kan ik altijd weer een andere gebruiken. 😉
Ik gebruik verschillende cleansers van bijvoorbeeld Clarins of Estee Lauder waar ik heel tevreden over ben.
Maar ik ging deze keer voor Purity van Philosophy. Ik had deze nog nooit geprobeerd en het was al een tijdje een must have op mijn verlanglijstje. Nu dus een uitgelezen kans met 40% korting. YAY!
De cleanser kostte uiteindelijk € 12.- voor 240 ml.

wpid-20130317_120131.jpg

Purity van Philosophy.

wpid-20130317_120152.jpg
Ondertussen heb ik deze veelbesproken cleanser al gebruikt en zal hier binnenkort een review over schrijven.

Ook had de Ici-Paris een leuke aanbieding op hun eigen assortiment.
Het tweede product van gezichtsverzorging was gratis.  Zelf ben ik niet bekend met hun huismerk en ik heb er ook niets van gehaald.

Maar toch een hele leuke aanbieding waar zeker aandacht voor was.

Op naar de volgende parfumerie.
Weet je wat nou het leuke is van de grote parfumerie’s?
Dat ze heel vaak bij elkaar in de buurt zitten.
Op de Lijnbaan in Rotterdam zitten ze gewoon tegenover elkaar! Heerlijk!

In de Douglas kan ik altijd heerlijk neuzen. De opzet is ruim en overzichtelijk.

Ook de grote collectie van MAC is altijd weer een genot om daar even tussen te ‘hangen’.

wpid-20130315_180308.jpg

MAC Viva Glam van Nicki Minaj.

Wist je dat de opbrengst van de verkoop naar integraal voor de hulpverlening aan vrouwen, mannen en kinderen gaat, die leven met HIV/AIDS?

Het is een beperkte oplage dus pak je kans want deze lipsticks en lipglass zijn altijd erg gewenst van Miss Minaj.

Ik heb de lippenstift even geswatched op mijn hand in de winkel maar dit is niet helemaal mijn kleur.

Verder vind ik Nicki erg leuk en ik hou wel van dat excentrieke. Compleet over de top! Super!

wpid-20130315_180600.jpg

Douglas heeft ook een hele leuke Benefit hoek.

wpid-20130315_180820.jpg

En ook van Origins. Een uitgebreide lijn van gezichtsverzorging.

wpid-20130315_180436.jpg

Tips van Bobbi Brown. You Don’t want to miss that.

wpid-20130315_180335.jpg

MAC Foundations,

wpid-20130315_180324.jpg

Op zoek naar JOUW kleur? Bij MAC vind je die zeker!

wpid-20130316_114431.jpg

De MAC All Blending Sponge gescoord.

wpid-20130316_114530.jpg

wpid-20130316_114605.jpg

Kan niet wachten om deze blending sponge te testen.

wpid-20130317_120238.jpg

wpid-20130317_120023.jpg

Dit was mijn shoplog van de parfumerie’s.

Ik hoop dat je het leuk vond en natuurlijk komen er binnenkort reviews van de cleanser van Philosophy en van de All Blending Sponge van MAC.

Oja, voor de MAC sponge heb ik € 8,- betaald.

Heb jij nog wat leuks kunnen scoren in de parfumerie’s afgelopen week?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende

Love Beauty Life Style

Liefs Joli… xxx

Volg je mij al op Bloglovin?

Kijk gauw en volg mij want er vallen very soon hele leuke prijzen te winnen!

Tot dan!

3 Reacties op “Shoplog Parfumerie. Met Philosophy en MAC.

  1. Pingback: Shoplog Parfumerie. Met Philosophy en MAC. | Love Beauty Life Style·

Geef een reactie

