Hoge-Verwachtings-Producten.

wpid-20130408_134938.jpg

Altijd op zoek naar leuke en nieuwe producten is ondertussen een vast onderdeel van mijn werkweek geworden. De concurrentie is ook zo hoog en elk merk brengt hun mooie en vernieuwde collecties uit. Niet alleen op huidverzorging, make-up maar zeker ook op mode en lifestyle gebied strijden concurrenten met elkaar, wat voor ons als consument natuurlijk alleen maar heerlijk is omdat wij daarvan kunnen genieten.

In dit artikel laat ik een aantal producten zien waarvan ik goede verwachtingen van heb. Dit doordat ik er reviews over heb gelezen, omdat de uitgever er zelf erg lovend over is of omdat ik nieuwsgierig ben naar de producten.

Lees je even mee?

wpid-20130408_134517.jpg

Uncover Moisturizer.

Dr. Jetskee Ultee heeft een eigen lijn met huidverzorging en daar is dit product één van. Dit product is voor de normale tot vette huid. Waar ik in thuis hoor. Deze crème is een echte mooimaker. Je huid functioneert optimaal dankzij een unieke combinatie van beschermende, kalmerende, verstevigende en vochtbindende stoffen. Hoge concentraties anti-oxidanten beschermen bovendien tegen de verouderende werking van vrije radicalen. Het resultaat: je huid straalt van gezondheid! Aldus Jetske Ultee. Ik ben benieuwd en ga het de komende tijd testen. Wat ik al een pluspunt vind is dat het product in een pompfles zit. Zo blijft het product optimaal zijn werking houden omdat er geen zonlicht of bactiëren bij komen.

wpid-20130408_134532.jpg

Garnier UltraLift.

Oogcrème’s. Ik heb er ontelbaar veel uitgeprobeerd en de ene is wat beter dan de andere en sommige zijn compleet waardeloos. Er wordt gezegd dat oogcrème’s geen functie hebben en dat het alleen maar reclame stunts zijn. Dat kan misschien wel waar zijn maar ik voel me behoorlijk ‘kaal’ zonder een oogcrème. Elke ochtend en avond klop ik zachtjes de crème in. Het kan zijn dat dát het hele idee achter wallen is. Ik merk dat ik een vochtafdrijvende crème nodig heb onder mijn ogen in de nacht. Dus ik blijf lekker smeren/kloppen.

wpid-20130408_134608.jpg

Catrice Absolute NUDE Eyeshadow Palette.

Ein-de-lijk heb ik het palette dan ook kunnen scoren. Ik heb hier echt weken op zitten wachten en steeds was dat schap nog leeg. Maar dan nu eindelijk in mijn bezit en geloof me, dat als dit palette goed bevalt ik deze kleuren heel vaak zal dragen. Het palette heeft mooie draagbare nude kleurtjes en zal iedereen staan en voor deze prijs kun je geen miskoop doen. Het palette kost nog geen € 5,-

We blijven bij de make-up en ook bij de NUDE kleuren want toen ik hoorde dat Sephora gaat stoppen met leveren aan Nederland ben ik naar de Sephora gegaan en ik heb gekeken of ik daar nog wat leuke producten weg kon halen en natuurlijk was dat geen probleem. Eigenlijk hoopte ik het Naked 2 Palette nog te kunnen bemachtigen. Ik was duidelijk niet de enige die daar zo over dacht. Ik heb begrepen dat in heel Nederland het Naked 2 Palette is UITVERKOCHT! Wow!! Een erg geliefd palette dus. Maar wat ik heb ik dan wel gescoord?

wpid-20130408_134417.jpg

wpid-20130408_134440.jpg

Urban Decay Naked Basics.

Op een palette zoals dit moet je in één keer gek op zijn of niet. Het spreekt je aan of niet. Nou en of het mij aanspreekt. Ik ben een echte NUDE-fan. Dit Naked palette heeft zes matte nude kleuren. In tegenstelling tot de Catrice palette wat allen shimmers heeft heeft Urban Decay geen shimmers in het palette zitten. Het eerste kleurtje, Venus. heeft een hele subtiele glans maar niet overheersend en dat sprak mij zo aan aan dit palette. Het is erg lastig om een mooi palette te vinden met alleen maar matte kleuren. Ik kan niet wachten om hier een mooie ooglook mee te maken. Keep you posted!

wpid-20130408_134305.jpg

Sephora Pro Lesson Palette.

Dit palette was zo afgeprijst dat het raar zou zijn als ik het zou laten liggen. (ik kan mezelf goed dingen aanpraten) Dit palette heeft zes kleurtjes die je kan opbouwen van een draagbare overdag look tot een nachtelijke smoky eye. Ook dit palette heeft shimmers en alleen de bovenste kleuren zijn mat. Op de achterkant staat met een korte beschrijving uitgelegd hoe je de kleurtjes kunt opbouwen. Leuk palette waar ik zeker blij mee ben.

wpid-20130408_134352.jpg

wpid-20130408_134329.jpg
Ik heb ook nog twee mono’s gehaald van Sephora. Nr. 86 Meet Me At Midnight en Nr. 61 Firey Redhead.

wpid-20130408_134129.jpg

Sleek Oh So Special Palette en Sleek Face Form Palette.

Als ik een favoriet budget merk zou moeten kiezen dan zou het zonder enige aarzeling SLEEK zijn. Ondertussen heb ik wel wat in mijn stash zitten van dit merk en ik blijf in de gaten houden wat er uitgebracht wordt. Zo ook deze twee producten, ze zijn niet nieuw maar ik zat er al een tijdje op te azen. De Oh So Special is een palette met twaalf vrolijke en zomerse kleurtjes wat heel goed te combineren is met wat er nu in de mode is. Alle felle en happy kleuren zullen je vast niet ontgaan zijn en ik vind dat dit palette daar heel goed bij past. Er zitten een paar matte tinten bij en de rest is met een shimmer.
Het Face Form Contouring & Blush Palette is al een paar weken in mijn bezit en ik heb er al wel mee gewerkt. Tot nu toe heb ik wat basis contouring aangebracht maar er valt veel meer uit dit palette te halen en dat ga ik dus uitproberen. Erg benieuwd!

wpid-20130408_134712.jpg

Catrice EyeShadow.

Als laatste twee oogschaduws van Catrice. Beiden met een behoorlijke shimmer. De Intensif Eye Wet & Dry is één van de laatst toegevoegde kleuren van deze lijn, het is de kleur 080 Please Gold The Line. (van het liedje Hold The Line, van Toto) en de Soft Baked EyeShadow behoort tot de nieuwe lijn van Catrice Candy Shock. Dit is een LE en zal dus niet in het vaste assortiment van Catrice blijven.

Dit zijn de producten die ik komende tijd ga testen en waarvan ik reviews op LoveBeautyLifeStyle zal plaatsen.

Heb jij producten die jij onder de loop wilt nemen? En naar welke producten ben jij benieuwd? Laat me weten in een comment.

wpid-20130408_134929.jpg

wpid-20130408_135000.jpg

wpid-20130408_134938.jpg

wpid-20130408_135000.jpg

wpid-20130408_135055.jpg

Mijn mooie witte rozen met een randje van oud roze. Staan al een week prachtig in de kamer te pronken.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Liefs Joli…xxx

 

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

2 Reacties op “Hoge-Verwachtings-Producten.

Geef een reactie

