Op Het Plankje In De Badkamer.

wpid-20130413_101331-1.jpg

wpid-20130413_101428-1.jpg

wpid-20130413_101356-1.jpg

Ik denk dat ik wel elke twee weken mijn badkamerplankje ververs met andere producten. Er komen wat spulletjes bij die ik ga testen en er gaan weer wat spulletjes terug de kast in. Of ze verdwijnen omdat ze simpelweg op zijn.

Toch zijn er een aantal producten die een vast plekje op mijn bakamerplankje gekregen hebben. Vandaag in de review…

Wat staat er bij mij op het badkamerplankje?

Omdat ik niet alleen woon moet ik dus het plankje delen. Ik probeer dat in alle eerlijkheid te doen maar meestal schuiven mijn spullen toch iets meer over de middellijn dan die van mijn partner.

Om te beginnen dus eerst de linkerkant: (eerlijk verdeeld)

wpid-20130411_145544-1.jpg

Vlnr:

  • Nutrimetics dagcrème: Ik heb een tijdje voor dit huidverzorgingsproduct gewerkt en ik heb daar een paar favoriteten aan over gehouden. Mijn partner gebruikt sommige van deze producten nog dagelijks. Dit een een hydraterende moisturizer voor de droge huid. Deze crème zit in een mega pot van 125ml en ruikt heerlijk naar perziken. Helaas niet te verkrijgen in de winkels maar alleen via een Nutrimetics consulente.

wpid-20130413_151049-1.jpg

Nutri-Rich-Oil, Nutrimetics

  • De tweede pot is ook van Nutrimetics maar dan voor de gevoelige huid. Het maakt je huid rustig en kalm.
  • Nivea for Men gezichtscrème. Dit is een anti-age lift crème die belooft huidveroudering tegen te gaan en de huid wat op te lifen. Deze crème kun je zowel in de ochtend als in de avond gebruiken. De producten van Nivea geuren altijd zo lekker.

wpid-20130413_150957-1.jpg

Anti-Age Lift, Nivea

  • L’Oréal Hydra Energetic oogcrème. Deze oogcrème haalt de vermoeidheid uit je ogen zodat je weer een stralende blik krijgt. Vermindert kringen, wallen en rimpeltjes.
  • Achterin mijn All Time Favorite. Nutrimetics Nutri-Rich-Oil. Dit is een product wat echt onmisbaar is geworden in mijn badkamer. Vooral mijn partner is hier helemaal verzot op. Gemaakt van abrikozenpit-olie. Deze crème wordt in de nacht gebruikt omdat het een soort olie is en het is te rijk voor overdag. Je huid knapt hier helemaal van op. Helaas is de pot bijna leeg dus staat er een andere pot voor de nacht maar deze zal binnenkort weer aangevult worden. Hier volgt zeker een review van en wie weet verloot ik wel een pot van deze creme die jullie echt moeten leren kennen.
  • L’Oréal Age Perfect voor de nacht. Deze crème is heel erg rijk en ik ben er niet zo’n fan van. De geur is best aanwezig maar vervliegt vrij snel. Het is een herstellende nachtcrème voor de rijpere huid. Ik gebruik dit product hooguit één of twee maal in de week.

wpid-20130413_151031-1.jpg

Age Perfect, L’Oréal

  • Biotherm Homme oogcrème. Dit is de favoriete oogverzorging van mijn partner (ik merk opeens dat er wel heel veel spullen aan zijn kant staan) Deze oogverzorging trekt goed in en is erg zacht voor de kwetsbare huid onder je ogen. Wallen trekken weg en donkere kringen verminderen. Het flesje is bijna leeg en ook deze blijft in het vaste assortiment.
  • L’Oréal oogroller. Ik ben zelf helemaal geen fan van oogrollers omdat er niet achter sta om zo iets kouds tegen de dunne en kwetsbare huid onder ogen te houden. Maar goed, dit was even om te testen en verliest binnenkort zijn plekje op het badkamerplankje.
  • Dan twee monstertjes. Ik ben gek op monstertjes en ze worden ook regelmatig gebruikt. Biotherm Blue Therapy is speciaal voor face and neck. Niet geschikt voor rond de ogen! Ik heb deze nog niet getetst. En de Clarins Multi-Active Day. Van dit product heb ik onlangs een 50ml pot gehad. Een heerlijke dagcrème die mijn huid veel goeds heeft gedaan.

Dat waren de producten aan de linkerkant. Best veel eigenlijk. Wordt tijd dat we daar eens wat ruimte in gaan creëren 😉

De rechterkant: (my side of het plankje)

wpid-20130411_145648-1.jpg

Vlnr:

  • Dat kleine tubbetje is een monstertje van Clarins Eye Contour Balm. Omdat ik in de ochtend last heb van vochtophoping is de jacht naar een goede oogverzorging voor mij altijd geopend. Nu gebruik ik oa deze van Clarins om te kijken of ik er een grote tube van ga halen. Tot nu toe bevalt het goed.
  • Purity made Simple, Philosophy. Deze cleanser is nog niet zo heel lang in mijn bezit maar gaat voorlopig ook niet weg. Wat een fijne cleanser. Ik haal mijn make-up en zelfs mijn oog make-up zonder enige moeite van mijn huid en het droogt niet uit. Je huid voelt echt heel schoon na gebruik van deze cleanser. Toppertje!

wpid-20130413_150942-1.jpg

Purity Made Simple, Philosophy

  • Ultra Lift, Garnier. Net in de test dus kan er nog geen goed oordeel over geven. Tot nu toe redelijk in gebruik.
  • Nutrimetics Hydrafinity. Alweer een product van Nutrimetics zal je misschien wel denken. Tja, zoals ik al zei, ik heb wat favorieten. Dit Boost Serum gebruik ik na het scrubben het geeft een heerlijke tintel en geeft mijn huid ook echt een Boost!
  • Achterin verstopt staat een proefverpakking van Revitalash. Een wimperserum dat belooft je wimpers langer en voller te maken. Er zit zo weinig in de verpakking dat ik geen redelijk oordeel over dit product kan geven. Ik heb het wel elke nacht voor het slapen gaan gebruikt. Maar er zit gewoonweg te weinig in. Jammer.
  • Olaz Regenerist. Dit nachtserum geeft voldoende verzorging om je huid in de nacht te herstellen. Even wennen in het begin om alleen een serum te gebruiken maar ik ben helemaal om. Zoals je ziet is het flesje bijna leeg en ik heb een goed beeld van dit product gekregen. Er zitten bijzondere bestandsdelen in die je niet zou verwachten in een product van Olaz. Fijn product voor de nacht.
  • Bedouin Beauty Deep Smoothing Oil Serum, RS Cosmetics. Dit is toch wel het meest bijzondere product op het plankje. Dit product, met bestandsdelen van oa biologische arganolie en jojoba-olie geeft je huid een enorme oppepper. Gebruik het twee of drie maal in de week als nachtverzorging onder je nachtcrème. De speciale geur van kuiden en noten maken het product tot een heel speciaal huidverzorgingsproduct. Ook kun je het serum voor je haren of nagels gebruiken. Een fijne toevoeging in mijn badkamer op het plankje.

wpid-20130413_151204-1.jpg

Bedouin Beauty Serum, RS Natural Cosmetics

  • Terug van weggeweest. Nu het zonnetje weer vaker en feller gaat schijnen is het tijd om de verzorging aan te passen. Ik heb op mijn voorhoofd last van hyperpigmentatie. Nu heb ik daar zo mijn smeerseltjes voor en dit product van Clarins behoort tot mijn dagelijkse verzoring als ik een hele dag buiten in zonnetje loop. Ik gebruik het als een serum onder mijn dagverzorging, omdat er een SPF 40 in zit kan ik wel een tijdje in de zon lopen. Dit product gaat wel mee in mijn tas want het fijne is, dat het gewoon over je dagverzorging kunt gebruiken.
  • Estee Lauder Time Zone. Mijn favoriete dagverzorging (op dit moment) Met SPF 15 (wat ik echt nodig heb) gebruik ik dagelijks. Het potje is nu bijna op en ik ben overgestapt op op een huidverzorging in een pomplesje. Estee Lauder blijft een favoriet.

wpid-20130413_151146.jpg

Een beste lijst maar bijna allen worden dagelijks gebruikt.

Mijn favorieten zijn:

  1. Purity Made Simple van Philosophy
  2. Olaz Regenerist
  3. Estee Lauder Time Zone
  4. RS Cosmetics Deep Smoothing Serum
  5. Nutrimetics Nutri Rich-Oil.

Hoe ziet jouw badkamerplankje eruit en gebruik jij alles wat op je plankje staat?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Liefs Joli…xxx

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

Facebook: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

