Kasten Opruimen. Leuk? Of Niet Leuk?

Ik heb een kamertje in huis wat speciaal voor mijn Beauty spulletjes is ingericht. Ik deel deze kamer met niemand anders dan alleen met mezelf dus als het een rommeltje is dat kan ik ook alleen maar mijzelf de schuld geven. Ik liep in mijn kamertje en keek wat om mij heen en dacht.. Okay, tijd om alles weer even netjes te maken. Nu heb ik wel kasten met grote lades waar ik alles in verstop maar de inhoud wordt er ook niet netter op.

wpid-20130414_000815.jpg

In de lades bijna alle make-up en foundations die ik gebruik. Ook ligt er een bakje met producten die nog moeten worden gereviewd en verder ligt het een beetje door elkaar. Geen overzicht dus. In het mandje op de kast zitten alle paletten die ik heb maar daar gebruik ik niet alles van dus dat kan ook gesorteerd worden.

wpid-20130414_001012.jpgPaletten van Sleek, Catrice, Maybelinne, NYX en nog een paar. Eigenlijk is dit mijn allerdaagse bakje. Maar ik kan meestal niet kiezen dus daarom zit er zoveel in. :s

wpid-20130414_001040.jpgTja, wat kan ik hier over zeggen? Het staat wel redelijk bij elkaar maar het moet echt gesorteerd worden.

wpid-20130414_001110.jpgNog een ladekast met oogschaduws die ook uitgezocht moeten worden.

wpid-20130414_001150.jpgEen doosje met foundations, palettes en andere spulletjes waar ik niet tevreden over was of die ik niet meer gebruik.

wpid-20130414_001228.jpgDit is helemaal een drama, nagellak en haarverzorging bijelkaar. Je ziet dat ik hier wel wat makkelijker aan het worden was. Opruimen dus!

wpid-20130414_001249.jpgGeuren en andere flesjes bijelkaar. Even kijken was er op is en in de prullenmand gedeponeerd kan worden.

wpid-20130414_001301.jpgDeze manden heb ik laatst nog uitgezocht maar daar is nu vrij weinig van te zien. Misschien dat ik nog het één en ander kan uitzoeken en kan wegzetten.

wpid-20130414_001406.jpgLinks onder heb ik een bak waar ik mijn nagellak bewaar en daarboven zitten ook nog wat producten en ook veel lege tasjes die ik leuk vond om te bewaren. Maarja, je kan wel alles bewaren maar dat schiet niet op. De ladekast met drie lades heb ik laatst ook uitgezocht en is nu vrij leeg dus dat komt mooi uit dat kan ik weer wat dingen overzetten.

Zoals je ziet heb ik wat te doen vandaag. Helmaal niet erg want het zonnetje laat zich nog niet zien. Tot die tijd kan ik mooi mijn kamertje opruimen. En ik vind het wel heerlijk om lekker tussen al die Beauty products te rommelen. Daar houden wij Beauty Lovers tenslotte toch van?

Benieuwd hoe het wordt? Ik zet zo snel mogelijk een artikel online met het resultaat. Misschien heb jij ook kasten die wel een opruimbeurt kunnen gebruiken? Stuur me een voor en na foto en dan publicieer ik die.

Heb jij ook een aparte ruimte waar jij je Beauty spulletjes koestert en zijn jouw kasten ook wel eens rommelig? Wat doe jij om alles netjes en geordend te bewaren?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli…xxx

Volg je mij ook op blogloving?  Love Beauty Life Style

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

Facebook: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

