Opgemaakte Producten.

wpid-20130521_123132-1.jpg

Een nieuw item op

LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Opgemaakte Producten.

Wat houdt dat precies in? Opgemaakte produten zijn alle producten die ik de laatste tijd gebruikt heb waarvan de verpakking helemaal verbruikt is. Dat kunnen verschillende producten zijn, van Make-Up tot huidverzorging, shampoo’s en mijn natuurproducten.

Deze keer zijn er zes opgemaakte producten in de review en ik zal ze in het kort bespreken wat mijn ervaring met het product was en of ik het opnieuw zal aanschaffen.

wpid-20130521_122757-1.jpg

– Clarins One Step Facial Cleanser
De flacon is zo goed als leeg. Aangezien het een 2-fase cleanser is en er nog een klein laagje in zit geeft het niet meer de gewenste werking.
Ik ben zelf een groot liefhebber van Clarins producten en deze Cleanser behoort tot mijn favorieten. Een Cleanser die zeer makkelijk in gebruik is. Voor het gebruik even de flacon lichtjes omkeren zodat de cleanser en toner met elkaar worden vermengd. Druppel wat op een vochtig wattenschijfje en haal je make-up er voorzichtig eraf. Omdat er al een toner inzit ben je eigenlijk na één handeling klaar! Super makkelijk en tijdbesparend. Ik dacht eerst dat een cleanser en toner apart gebruiken veel beter en effectiever zou zijn maar niet is minder waar. Omdat je zo snel klaar bent geeft dat een soort onaf gevoel maar je make-up is eraf en je huid voelt schoon en fris aan. Makkelijk na een avondje stappen of als je gewoon niet zoveel tijd hebt om je make-up eraf te halen.
Dit was mijn tweede fles en ik zal zeker een derde fles kopen.

wpid-20130521_123029.jpg

– Estee Lauder Perfectionist
Erg frustrerend om nog een ietsie pietsie product in het flesje te zien zitten waar ik dan niet bij kan. Wat is dit een verslavend product. Zo’n 12 jaar geleden leerde ik dit product kennen en mijn huid heeft daar toen een ongelooflijke oppepper van gehad. Na twee pompflesjes te hebben verbruikt heb ik het eigenlijk nooit meer gekocht, waarom weet ik eigenlijk niet meer. Ik ging weer wat andere producten proberen maar het paarse flesje ben ik nooit vergeten. Tot vier jaar geleden. Een nieuwe fles maar nog steeds dezelfde werking. Na een paar samples besloot ik toch weer het flesje te kopen.
En wat ben ik zuinig geweest. (dit was weer het tweede flesje) Maar aan alle leuke dingen komt een eind en dat geldt ook voor de mooie huidverzorgingsproducten.
Dit serum is voor mij het ultieme anti-rimpel verzorgingsproduct voor onder je dagcrème. Je huid wordt super super zacht en je ziet gelijk dat de rimpeltjes worden opgevuld. Na een tijdje van dagelijks gebruik zie je blijvend resultaat (voor zolang je het product gebruikt uiteraard) en je huid voelt zijdezacht glad aan. Ook heb ik deze perfectionist gebruikt voor mijn hyperpigmentatie en ook daar werkt het goed voor. Maar voor alle producten geldt, blijven gebruiken want pigmentatie en huidveroudering ga je nou eenmaal niet tegen.
Met één pompje kun je trouwens hele gezicht mee verzorgen dus het is zuinig in gebruik. Meer heb je dan ook echt niet nodig. Meer betekend niet altijd beter.
Of ik dit product op nieuw zal aanschaffen? Jazeker. Ik denk er wel steeds goed over na want € 65,- is toch een aardig bedrag maar het is het geld dubbel en dwars waard.

wpid-20130521_123003-1.jpg

wpid-20130521_124411-1.jpg

Estée Lauder Time Zone
Om maar even bij EL te blijven. Deze dagcrème is een vrij rijke dagcrème en heb het daarom veel de afgelopen winter gebruikt. De geur geeft een luxe gevoel (wat ik graag heb met verzorgingproducten) en je voelt de crème intrekken en voeden na het opbrengen. Het laat geen vettig laagje achter maar ik vind het toch iets te rijk voor de warme zomer maanden. Deze crème heeft wel een SPF 15 dus je zou het juist ook in de zomer kunnen gebruiken maar dat is voor een ieder een verschil.
Doordat het zo goed voedt is het niet verstandig om teveel te gebruiken want dan wordt je huid wel vettig en gaat het glanzen, wat het bij normaal gebruik dus absoluut niet doet.
Deze crème is voor een huid vanaf de 30-35 jaar tot de 45-50 jaar. Dan wordt het wel tijd om naar een rijke en nog voedende crème over te stappen van bijvoorbeeld ook Estée Lauder. Je kunt dan een stapje verder gaan in hun lijn.
Deze creme kost voor 50ml € 70,-
Ik zal deze crème voorlopig niet meer aanschaffen. Puur vanwege de reden die ik al eerder aangaf. Misschien wel weer in de winter. De oogcrème vind ik wel weer een stuk interessanter.

wpid-20130521_122811-1.jpg

– Nivea Verfrissende Tonic
Naast de luxe merken ben ik ook een groot van van de budget merken en dan zeker de producten van Nivea. Wie is er niet groot mee geworden? En in welke badkamer staat er tegenwoordig geen product van Nivea?
Deze tonic gebruik ik meestal in de ochtend omdat het je huid zo lekker verfrist. Een toner is voor na het gebruik van je cleaser om zeker van te zijn dat de aller laatste restjes make-up van je gezicht af zijn. Ook helpt een toner de vochtbalans van de huid op peil te houden. Zou je geen toner na het reinigen van je huid gebruiken dan moet je huid zelf erg hard daaraan werken en dat kan wel tot ongeveer zes uur duren voordat je vochtbalans weer op peil is. Zonde toch? Daarom altijd een cleanser in combinatie met een toner gebruiken.
Een toner verfrist en moet (voor mij dan) zonder alcohol zijn omdat dat de huid dan weer uitdroogt. De tonic van Nivea hydrateert de huid goed maar heeft verder niet zo heel veel inbreng op mijn huid en dat vind ik voor de ochtend voldoende. Mijn huidverzorging breng ik kort na het verfrissen aan.
Omdat er zoveel verschillende toners zijn zal ik misschien een ander merk willen proberen. Toch is dit ook al mijn tweede fles dus ben er onbewust toch een beetje gehecht aan geraakt.
Een goede toner voor een leuke prijs met een fijne en verfrissende Nivea geur.

wpid-20130521_122948-1.jpg

wpid-20130521_124316-1.jpg

– Clarins Instant Smooth/ Lisse Minute
Ik baal enorm dat dit product helemaal op is. Het is voor mij de ideale primer die ik in de afgelopen tijd gebruikt heb. Er zijn ondertussen al heel wat dupes van op de markt maar het zijn ze toch allemaal net niet.
Je verwarmt het product tussen je handen en daarna dep je eigenlijk met je handen over je gezicht. Dus niet vegen. Dat is de truc van dit product. Je ziet dat je gezicht er gelijk ontspannen en flawless eruit ziet. Laat het product kort intrekken en je gezicht is klaar voor de volgende stap van make-up. De Lisse Minute is dan ook meer een make-up product dan een huidverzorgingsproduct. Het potje is wat aan de prijzige kant, je betaald rond de € 26,- voor 15ml. Logisch dat je dan ook op zoek gaat naar iets wat meer betaalbaarder is dan de Clarins Lisse Minute. Dit potje blijft mij altijd aantrekken omdat als ik het eenmaal weer gebruik ik weer blij ben dat ik het heb.
Binnenkort heeft een drogisterij weer 20% korting op alles! Dan zijn dit de producten die dan een stuk aantrekkelijker worden om aan te schaffen.

wpid-20130521_122252-1.jpg

– Olaz Regenerist
Dit serum voor de nacht is toch wel het meest bijzondere product wat ik de laatste tijd gebruikt heb. Ik had eerst altijd een soort van antipathie jegens Olaz. (Oil of Olaz) Ik vond het een oud en saai merk wat totaal niet met de tijd mee ging en er kwamen ook geen vernieuwde producten op de markt, totdat de Regenerist lijn opeens tevoorschijn kwam. Ik moet zeggen. Ik ben onder de indruk. Het bevat glycolzuur dat de huid mild exfolieert. Dit vernieuwde nacht serum zorgt dus niet alleen voor een goede hydratatie maar ook voor een versnelling van de huidvernieuwing. Ik zie een duidelijk verschil met mijn voorgaande nachtproducten. Mijn huid ziet er steviger en uitgerust uit in de ochtend. Geen vouwen en rimpels meer. Eerst moest mijn huid echt op gang komen in de ochtend maar na gebruik van dit serum ziet mijn huid er lekker fris en uitgeslapen uit. Het gebruik is in het begin een beetje apart. Want alleen een serum gebruiken zonder nog een crème erover heen lijkt in het begin wat kaal maar dat is even wennen. Dit product is overigens niet geschikt voor rond je ogen, daar is een aparte oogcrème voor nodig.
Kortom, ik ben helemaal in-to-the Olaz Regenerist en zal zeker een nieuwe flacon aanschaffen. Waarschijnlijk zal ik ook andere producten uit deze lijn gaan testen.

Dit waren mijn gebruikte producten van de afgelopen tijd.

Het is een lang artikel geworden maar dat geeft niets toch?
Welke producten gebruik jij dagelijks en zijn onmisbaar in jouw dagelijkse verzorging?
En welke producten zijn complete miskopen geweest? Deel ze in een comment onder het artikel.

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Liefs Joli… xxx

Liefs Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

FaceBook: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

