Shoplog Hema

Love Beauty Life Style

wpid-20130627_104801.jpg

Afgelopen week ben ik na een lange tijd weer even de Hema ingedoken en ik kwam thuis met een aantal hele leuke dingen. Kijk je even mee wat in gekocht heb?

wpid-20130627_104020.jpg

Als eerste kwam ik natuurlijk bij de make-up en kwasten. In mijn stash heb ik een aantal kwasten van de Hema waar ik best tevreden over ben. Ik zag de Powder Brush liggen en er waren twee varianten daarvan. De ‘normale’ Powder Brush en een Super Powder Brush. Door de naam alleen al wil je deze meenemen. Deze voelde ook een stuk zachter aan dan de gewone brush en dan bedoel ik ook ‘echt zacht’.

wpid-20130627_103757.jpg
Ik besloot de Super Powder Brush mee te nemen die overigens maar € 0,50 duurder was dan de andere versie.
Het is een kwast met synthetische haren. Dat is op zich geen probleem. Deze kwast is gelukkig wel redelijk rond afgesneden zodat niet al je poeder van je kwast afvalt.
Ik ga de kwast deze week testen. Ik ben benieuwd. Ik denk dat het een goede Blush kwast zal zijn. We gaan het uitproberen.
De kwast kostte € 4,50

wpid-20130627_103939.jpg

De zomer staat te trappelen, de zon wilt gaan schijnen en dat is te zien aan alle leuke kleurtjes die in de winkels liggen. Ook qua make-up producten ontbreken deze vrolijke tinten zeker niet.
Mijn oog viel op deze twee eyeliners in de kleuren paars (76) en aqua (71). Ik vind het jammer dat de Hema geen namen voor haar producten heeft maar meestal alleen nummers. Maar goed, we doen het er mee.

wpid-20130627_104051.jpg
Hieronder alvast een swatch van deze eyeliners.

wpid-20130627_105157.jpg

Beide kleuren zijn in het midden minder dekkend dan aan de buitenkanten. Je krijgt een kleine ophoping van het product aan de zijkanten. Dat kan niet mooi zijn op je oogleden dus hou daar rekening mee met het opbrengen van de eyeliner. Druk niet te hard op het kwastje maar laat het kwastje over je ooglid glijden. Zo creëer je de mooiste lijnen en wings. Op de foto ben ik drie keer met het kwastje over mijn hand gegaan, om toch een beetje kleur te krijgen.
De eyeliners waren € 2,50 per stuk.

wpid-20130627_103737.jpg

Verschillende verhalen heb ik gelezen en gehoord over deze Brush Cleaner van de Hema.
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een kwastenreiniger want meestal gebruik ik babyshampoo om mijn kwasten te reinigen.
Minpuntje vind ik dat er geen pompje op zit. Je moet het product op een droog doekje druppelen en dan je kwast er overheen wrijven. Ik heb daardoor het idee dat je altijd meer product gebruikt dan dat je daadwerkelijk nodig hebt. Zonde van het product, naar mijn mening.

wpid-20130627_104732.jpg
Een pluspunt is dat deze fles geen tientallen euro kost dus dat scheelt zeker wel.
Dit product ga ik zeker uitgebreid testen en ik ben erg benieuwd of het een stuk makkelijker is dan met een sopje mijn kwasten te reinigen. Het product ruikt naar bloemen met een aceton geur, heel apart.

Het is een hele fijne grote fles van 200ml en ik heb er € 4,50 voor betaald.

wpid-20130627_102308-1-1.jpg

Het leuke aan de Hema is dat je best leuke spullen kunt weghalen voor een zacht prijsje.
Ik deed nog even een rondje en heb daarbij een leuk vest gevonden, groene slippers en twee T-Shirts.
Al deze producten waren in de uitverkoop, behalve de teenslippers die zijn altijd € 2,50

wpid-20130627_105702.jpg

Ik heb ontelbaar veel slippers. Ik draag ze altijd in de zomer in en rond huis.
In huis vind ik het fijn om iets aan mijn voeten te hebben. Omdat pantoffeltjes nu echt te warm zijn, draag ik elke dag slippertjes. Dit vrolijke kleurtje sprak me wel aan en mijn voeten lijken wel een tintje donkerder. Altijd leuk.

wpid-20130627_102141.jpg

wpid-20130627_101931.jpg

De twee T-Shirts zijn van een licht doorschijnende stof. Erg mooi en het shirt valt ook goed. De witte is een maat L en de gele een maat M. Meestal ga ik standaard voor een maat L maar omdat ze die niet meer in het geel hadden heb ik de M meegenomen. En ik pas het heel goed zelfs! Je ziet jezelf meestal altijd wat zwaarder dan dat je in werkelijkheid bent. Anyway, een M past ook, dus ik hoefde het artikel niet te ruilen.
De T-Shirts waren allebei € 7,50 per stuk. Koopje!

wpid-20130627_105557.jpg

Het vest daarin tegen is weer een stuk groter maar het oogde vrij klein. De maat van het vest is zelfs een XL.

Het is een hele lichte, zachte stof. Erg fijn om te dragen.
Bij zo’n vest valt het niet zo op en kan een maat groter juist goed staan. Dit vest ga ik zeker vaak dragen als ik bijvoorbeeld een dagje de stad in ga of lekker in de avond een terrasje ga pikken. Het vest zit heerlijk en staat super.
Voor het vest heb ik € 15,- betaald.

wpid-20130627_105610.jpg

Ik ben super blij met mijn aankopen van de Hema en ik zie mezelf al helemaal lopen met m’n gele shirt, witte broek, groene slippers en het vest over mijn grote tas gedrapeerd. Kom maar op met die zomer!
Al die neon kleurtjes doen mij denken aan de jaren 80 en begin 90. Toen liepen we er ook zo kleurrijk bij. It brings up good memories!
Erg leuk om te zien dat de mode items van toen nu weer helemaal een hype is.
Wie zegt er dat de jaren 80 en 90 saai waren met rare en overdreven kleding? Het waren toch echt de jaren van punk, kleur en veel durf! Wat nu weer helemaal terug komt. We waren dan toch een voorloper van fashion!

Maar goed, dat is misschien wel een leuk idee voor een ander artikel.

Ben jij ook ze gek op de kleuren van deze zomer en wat zijn jouw aankopen geweest de afgelopen tijd?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

FaceBook: LoveBeautyLifeStyle

2 Reacties op “Shoplog Hema

Geef een reactie

