Urban Decay: Naked Basics Palette.

wpid-IMG-20130629-WA0006.jpg

Love Beauty Life Style

Nu was ik een artikel aan het tikken waar dit palette een onderdeel van was.
Tijdens het tikken besefte ik me dat dit palette niet tussen andere producten hoort, het verdient een geheel eigen artikel waar het uitgebreid wordt besproken.
What was i thinking?

wpid-IMG-20130629-WA0022.jpg

Urban Decay. Het Naked Basics Palette.

Als het nu gaat om felle kleuren in een palette of juist een heel basic en rustig palette, ik hou er allemaal van. Maar natuurlijk heb ik een voorkeur en dat is toch wel een nude palette. Mooie zachte, basic en draagbare kleuren. Ik vind het prachtig.
Urban Decay haar lijn is buitenom de Naked paletten nu nog meer naar de nude-kant gegaan. ‘Basics’ zoals UD het noemt.
En Basics is het ook. Hele zachte, lichte kleuren.
Het palette heeft zes kleurtjes in het palette zitten waarvan vier heel nude, één bruine teint en één zwarte. Goed om een lijntje te maken.

wpid-IMG-20130629-WA0009.jpgDrie basics kleuren. Goed voor onder je wenkbrauw of gewoon als basis onder je oogschaduw.

wpid-IMG-20130629-WA0010.jpgDe Naked 2 en de Faint zijn een beetje creamy met een poederige finish.

wpid-IMG-20130629-WA0008.jpg

wpid-IMG-20130629-WA0028.jpg

wpid-IMG-20130629-WA0012.jpg

Venus. Foxy. Walk Of Shame

wpid-IMG-20130629-WA0027.jpg

Ik ben maar één keer met mijn vingers over de kleuren gegaan. Ze zijn heel gepigmenteerd.

wpid-IMG-20130629-WA0014.jpg

Naked 2. Faint. Crave.

wpid-IMG-20130629-WA0018.jpg

wpid-IMG-20130629-WA0026.jpgMet flits.

Van de zes kleurtjes zijn er vijf mat. Alleen de Venus is een lichte keur met een subtiele shimmer. Ideaal voor onder je arcadeboog of in de binnenste hoeken van je ogen voor een frisse en open ooglook.

wpid-IMG-20130629-WA0030.jpg

Doordat het palette niet zo heel groot is, ligt het lekker in de hand en is het easy on the go.

Het doosje is van plastic maar het is rondom van een zacht soort rubber voorzien waardoor het heel goed in de hand ligt. Perfect om even je make-up bij te bijwerken.

Waren alle paletten maar van dit soort materiaal gemaakt en ik deze maat. Je stopt het palette veel makkelijker in je tas.
Doordat de kleuren vrij zacht zijn van structuur is het oppassen dat je het doosje niet laat vallen want dan kan je alles bij elkaar opvegen ben ik bang.

wpid-IMG-20130629-WA0019.jpg

Natuurlijk heb ik ook een eyelook van het palette gemaakt.
Ik vind het erg mooi en jullie?

wpid-C360_2013-06-29-14-24-55-352-1.jpg

wpid-C360_2013-06-29-14-35-38-115-1.jpg

Hoe heb ik deze eyelook gemaakt?

Venus: Onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoeken
Walk Of Shame: Over het gehele ooglid
Naked 2: Aan de buitenkant van het ooglid
Faint: In de crease
Crave: Als eyeliner boven en eyeliner onder het oog

De kleur Faint goed uitblenden samen met de Naked 2.

Verder heb ik foundation gebruikt, Bronzer en masacara.

De kleuren zijn overigens goed te blenden en ik had geen last van fall-out.

wpid-C360_2013-06-29-14-36-16-603-1-1.jpg

Het palette kost rond de € 26,-

Ik heb er laatst een leuke korting op gekregen toen de Sephora haar uitverkoop gaf.
Het is een hele aantrekkelijke prijs en alle kleuren zijn goed te gebruiken.

De Foxy heeft een gele ondertone en de W.O.S een zacht roze. Ik heb een beige/roze ondertone dus de W.O.S staat bij mij ook iets beter dan de Foxy maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Hou je van een natural look dan is dit palette een must have in je stash.

wpid-C360_2013-06-29-14-26-32-333-1.jpg

Hou jij ook van een naturel look en welke producten gebruik jij daarvoor?

Heb jij laatst nog leuke Urban Decay producten kunnen bemachtigen?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

FaceBook: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

