Sleek Quick Eyelook.

wpid-IMG-20130630-WA0008.jpg

Love Beauty Life Style

Soms heb je niet altijd heel veel tijd om je make-up te doen maar wil je toch goed verzorgd en opgemaakt de deur uit.
Met Sleek heb ik een snelle overdag look gemaakt die voor iedereen makkelijk te maken is.

Ik ben een groot fan van de Sleek producten en heb ondertussen al wat leuke dingen in mijn stash zitten.
Voor deze look heb ik buitenom Sleek producten ook wat andere producten gebruikt. De foundation, mascara en het oogpotlood zijn van een ander merk.
De mascara is van Maybelinne. The Colossal Volume Express
Het oogpotlood is van Miyo in de kleur 02
Foundation is van L’Oréal

Na het opbrengen van de foundation, poeder ik het geheel even af met een matterende poeder. Zo blijft de bronzer een stuk beter zitten. Ik heb de volgende bronzer gebruikt:

wpid-IMG-20130630-WA0000.jpg

wpid-IMG-20130630-WA0015.jpg

Luminous Pressed Powder met SPF 15 kleur 03

wpid-IMG-20130630-WA0001.jpgMooie bronzer met een subtiele shimmer

wpid-IMG-20130630-WA0016.jpg

Je brengt de bronzer over je gehele gezicht lichtjes aan en vergeet uiteraard je kaaklijn, hals en een klein stukje van je borst niet.

Na het opbrengen van een oogschaduwbasis breng je deppend de kleur Organza op uit het Sleek palette Oh So Special.

Dit is een licht roze kleur met een zachte shimmer erin. Erg mooi vind ik zelf.

wpid-IMG-20130630-WA0006.jpgOh So Special

wpid-IMG-20130630-WA0011.jpgBoven in het midden. Organza.

Let op ! De kleuren zijn vrij zacht dus je kan last hebben van fall out. Als je het deppend opbrengt dat zal dat een stuk schelen.

Dan breng je, (ook deppend) de licht roze kleur uit het Sleek palette The Original 594 op. Hier heb ik helaas geen naam bij maar ik zal je de kleur duidelijk laten zien.

wpid-IMG-20130630-WA0009.jpgThe Original

wpid-IMG-20130630-WA0013.jpgLinks onder de gebruikte kleur

Daarna breng je in de buitenste ooghoeken de kleur Gift Basket aan. Ook uit het Oh So Special palette.

wpid-IMG-20130630-WA0012.jpg

Links boven de kleur Gift Basket

Op de foto lijkt de kleur Gift Basket een stuk lichter dan in werkelijkheid. De kleur is echter een tintje donkerder.

In de crease breng je dan de kleur Boxed aan. Deze staat op de foto hierboven onder de kleur Gift Basked. Links onder dus.

Dan blend je alles totdat de kleuren mooi in elkaar overlopen.
Als laatste breng je een strakke lijn aan dicht op de wimperrand en de vervaag je de lijn met een smudgekwastje.
Mascara op je wimpers en je werkt je wenkbrauwen bij.

Dan breng je nog even een snelle shape aan en vergeet je blush niet. Ik heb het Face Form palette in de kleur medium gebruikt van Sleek.

wpid-IMG-20130630-WA0014.jpgFace Form Contouring And Blush Palette Medium 374

wpid-IMG-20130630-WA0002.jpg

Voor het shapen heb ik de donkerste kleur gebruikt en in plaats van een blush heb ik alleen een highlighter gebruikt. Net boven de donkerste shape kleur. Dit vervaag je even heel goed met elkaar want ik vind persoonlijk zo’n strakke lijn niet mooi. Ik vind het niet natuurlijk. Door het shapen van je gezicht hoor je een natuurlijke look te krijgen waardoor het lijkt dat je gezicht smaller lijkt. Maar goed, dat is persoonlijk.

Het mooie van de Sleek paletten vind ik dat de kleuren heel goed op elkaar zijn afgestemd. Je kunt uit één palette een waanzinnige mooie look maken.

wpid-IMG-20130630-WA0011.jpgMet de klok mee: Bow. Organza. Ribbon. Pamper. Gateau. The Mail.

wpid-IMG-20130630-WA0012.jpgMet de klok mee: Gift Basket. Glitz. Celebrate. Boxed. Wrapped Up. Noir.

Voor een prijs tussen de € 8,- en € 10,- haal je een goede prijs/kwaliteits palette in huis.

Benieuwd naar het resultaat?
Kom tie dan he?

wpid-C360_2013-06-30-11-55-54-386-1.jpg

wpid-C360_2013-06-30-11-55-41-184-1.jpg

wpid-C360_2013-06-30-11-44-59-603.jpg Ik heb mijn haar met behulp van een donut in een strakke staart gemaakt. Ideaal die dingen!

wpid-C360_2013-06-30-11-45-39-883.jpg

wpid-C360_2013-06-30-11-44-16-870-1.jpg

Deze complete look (haar uitgezonderd) is binnen tien minuten klaar.

Dit is een redelijke natural eyelook, je kan het lekker flitsend maken door een roze of rode lipgloss of lipstick te gebruiken. Mocht je later een drankje gaan doen in de stad dan kan je de eyeliner wat dikker aanzetten. Verder niets meer aan doen. Less Is More!

De pluspunten van de Sleek paletten zijn echter toch de prijs en de goed te combineren kleuren die samen in een palette zitten. Je krijgt echt een palette waar je wel een tijdje mee vooruit kan.

De minpunten aan de Sleek vind ik tot dat sommige kleurtjes erg korrelig zijn (zacht van structuur) waardoor je teveel op je kwast neemt en als je je kwast niet goed afslaat, je toch een behoorlijke fall out kan hebben.
Maar ach, voor € 8,- kan ik me daar niet heel erg aan storen.

De producten van Sleek zijn bij diverse online winkels te koop.

Ben jij ook zo’n Sleek Fan? En welke producten gebruik jij het allerliefste?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

FaceBook: LoveBeautyLifeStyle

wpid-C360_2013-06-30-11-45-26-719.jpg

Een Reactie op “Sleek Quick Eyelook.

  1. Pingback: Sleek Quick Eyelook. | Love Beauty Life Style·

Geef een reactie

