Shoplog H&M.

wpid-20130701_123952.jpg

Love Beauty Life Style

Wat een heerlijk weer was het dit weekend! Zou dat eindelijk de zomer doorkomen? Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik lekker van het zomerse weer kan genieten.
Het was dan ook super weer om er even ontspannen tussenuit te gaan. Ik had dit weekend geen kaartje voor de festivals dus ben ik de stad van Amstelveen in gedoken.
Van de Bijenkorf tot de Body Shop en van de Score tot de Bjorn Borg, overal hebben we een kijkje genomen.
Ik ben uiteindelijk met wat leuks uit de winkel van de H&M gelopen. Ik kan daar echt al-tijd slagen.

Het is natuurlijk:

SALE SALE SALE!!!

Yess daar houden wij van. Ik heb hele leuke truitjes gezien voor € 7,- en niet meegenomen. (baal baal)

Ja waarom heb ik ze niet meegenomen dan? Klein nadeeltje van de sale.. veel dingen zijn niet meer in mijn maat. Heel veel XS En S kun je vinden. Lucky You als je die maat hebt!!
Ik heb dus aantal keren misgegrepen. Toch ben ik geslaagd en heb ik zelfs geen aankopen uit de sale gedaan. Na volgende keer maar nog een keer terug naar de H&M om op het gemakje te kijken *wink*

Ik kwam een hele gave rok tegen. Het was de laatste op het rek en ook nog eens in mijn maat Whoehoe!
Die nam ik mee.

wpid-20130701_124113-1.jpgwpid-20130701_124143-1.jpg

Aan het einde van deze maand vier ik mijn verjaardag en ik zocht iets leuks om het feestje in te vieren.
Met mijn verjaardag hou ik altijd een Spaanse avond. Omdat ik van Spaanse afkomst ben maak ik dan altijd een paar grote Paella’s klaar met kip en vis. Heerlijk!
In de namiddag staan allerlei Tapas op tafels en de Sangria ontbreekt echter niet. Mijn schoonvader gooit er altijd een fles alcohol doorheen zodat bijna iedereen na een paar Sangria het al behoorlijk warm krijgt. (lol)
Hoe dan ook het is altijd gezellig en een bijpassende outfit is daar een belangrijk onderdeel van.

De rok is dan ook echt Spaans!
De rok heeft een zijde onderrok en is verder doorzichtig. Zit lekker luchtig en staat mooi en kleed ook nog eens slank af.
Belangrijk punt: Als je een wijd kledingstuk draagt, zorg dan voor de juiste combi. Boven strak, onder wijd. Boven wijd, onder strak.
De rok kostte € 14,95

Ik zocht er dus nog een leuke strakke top bij maar daar ben ik niet helemaal voor geslaagd. Ik heb wel twee hemdjes meegenomen. Een roze en een zwarte. De zwarte past overal op, ook op de rok. Mocht echt heel warm worden die dag.. (hope so)

wpid-20130701_124326-1.jpg

De hemdjes waren tussen de € 4,95 en € 6,95

Bij het afrekenen lagen er bij de kassa nog allemaal leuke haarspeldjes en haardonuts in een bak. Ik ben de laatste tijd helemaal in-to-de donuts en heb er daar ook één van meegenomen.

wpid-20130701_124635.jpg

De haardonut was € 2,95

Ik had nog een waanzinnig mooi wit colbertje aan. Echt te gek. Ik was al een tijdje op zoek naar een hele mooie en die had ik nu gevonden en het stond ook echt heel tof maar…..
Tja, ik durf het toch niet aan. Ik ken mezelf en als ik zoiets besmettelijks aan heb en er komt een vlekje op of er gebeurd iets met dat colbertje wat ik niet leuk ga vinden, dan baal ik natuurlijk als een stekker. Dus ik heb het colbertje maar weer terug gehangen.

Waarschijnlijk moet ik er nog even heel goed over nadenken. Ongetwijfeld dat jullie binnenkort een shoplog voorbij zien komen met een wit colbertje.
Ach, ondertussen ken ik mezelf wel 😉

Het was een prachtige zonnige dag en Amstelveen is echt reuze gezellig om te shoppen. Je hebt daar ontzettend veel winkels en er hangt een ontspannen en leuke sfeer. Ik ga daar zeker vaker heen.

Dat waren de aankopen bij de H&M. Ook ben ik nog bij The BodyShop naar binnen gelopen en had daar een hele mooie blush in mijn handen die ik eigenlijk wel mee wilde nemen maar ik ben aan het sparen voor een nieuwe camera dus ik moet mezelf een beetje inhouden.

Ik had trouwens afgelopen week een hele gave top gehaald die ik graag aan jullie wil laten zien.

wpid-20130701_123938.jpg

wpid-20130701_123952.jpg

Prachtig vond ik deze top toen ik het zag hangen. Ze waren er in diverse kleuren verkrijgbaar. De blauwe is ook erg mooi  maar ik neig dan toch meer naar paars.

Kijk de details op de top, heel erg mooi. Uiteraard gaat deze top niet de wasmachine in. De verkoopster zei dat het wel kon maar ik ben daar een beetje huiverig voor. Die studs raken zo snel los door de lange warmte in de wasmachine. Ik was het wel veilig op een handsopje.
De top kostte € 16,-

Ben jij bekend met de binnenstad van Amstelveen? en hoe vaak ga jij eigenlijk bij de H&M naar binnen om te kijken of ze weer wat nieuws/leuks hebben hangen?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Twitter: @Joli_7

FaceBook: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

