GRAZIA TWITTER LUNCH. JULY 10 2013

Hallo allemaal!

Bij deze wil ik jullie heel graag laten weten dat ik morgen door de GRAZIA ben uitgenodigd voor een gezellige lunch op de redactie van de GraziaNL.

De verloop van de lunch zal ik via mijn twitter openbaar maken.  Ik laat alle leuke dingen zien via mijn twitter account. Er zullen foto’s voorbij komen en kleine updates.

Wil je hier niets van missen?

Follow me on Twitter: Joli_7

Tot morgen…

De lunch begint om 12.00uur

Liefs Joli

Love Beauty Life Style

Geef een reactie

