Neoderma Mesogios Deep Tanning Hair & Body Oil

Neoderma Deep Tanning oil voor het haar en lichaam.

wpid-IMG-20130708-WA0000.jpg

Op het eerste oog is het een vrij luxe product. Mooie verpakking, mooie felle kleur en een watermerk op de verpakking. Dat beloofd wat.

wpid-IMG-20130708-WA0007.jpg

De licht bruinende olie is verpakt in een tube met verstuiver. Dat maakt het makkelijk met het opbrengen. Je sprayt wat product in je hand en brengt het dan op je huid. Op moeilijk bereikbare plekken kun je gelijk op je huid de spray gebruiken. Let wel op dat als je sprayt op je huid dat je dat wel buitenshuis doet want anders wordt je vloer een glijbaan.

wpid-IMG-20130708-WA0005.jpg

De olie geeft een mooie glans die vrij snel indroogt. Er blijft geen vettig laagje achter op de huid, wat ik zelf wel prettig vind.

De olie beschermt de huid en het haar tegen UVA- en UVB stralen en tegen uitdroging door zeewater of chloor. Tegelijkertijd wordt de huid mooi en intensief gebruind.
Ik zelf zal het niet voor mijn haar gebruiken. Dat heb ik even getest en daar is het voor mij veel te vet voor. Zelfs in de punten was het nog te vet. Ik gebruik het op mijn lichaam. Voor mijn gezicht gebruik ik een andere zonnebescherming met een hogere factor.

wpid-IMG-20130708-WA0004.jpghet is een vrij dunne olie. Niet te dicht op je huid sprayen.

Je kunt deze olie ook na het zonnen gebruiken. Let wel op de vrij lage beschermingsfactor. Je dient wel met regelmaat te smeren. Heb je al een voorgebruinde huid? Dan zorgt deze Tanning oil voor een mooie diep bruine kleur.

Ik raad dit product dan ook zeker niet aan voor mensen met een bleke huid. Daar is de beschermingsfactor toch echt te laag voor.

wpid-IMG-20130708-WA0002.jpg

Ik vind het een fijne olie. Toch zou ik deze olie niet mee naar het strand nemen. Ik gebruik het nu voor in de ochtend als ik even een bakkie koffie doe in de tuin en toch kort beschermd wil zijn.

De olie kost rond de € 43,- voor 125ml

Zou jij een olie gebruiken met een lage beschermingsfactor?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs Joli…xx

Blogloving: LoveBeautyLifeStyle

Twitter: Joli_7
Facebook: LoveBeautyLifeStyle
Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Geef een reactie

