Zoeva Kwasten, Eerste Indruk.

wpid-20130710_162227.jpg

In mijn stash ontbraken nog goede kwasten. Nu was ik laatst wat aan het zoeken en heb twee merken gevonden die mijn erg aanspraken en die ik heel graag aan mijn stash wilde toevoegen.
In dit artikel laat ik de kwasten zien die het eerste zijn binnengekomen en dat zijn de kwasten van Zoeva.

wpid-IMG-20130711-WA0014.jpg

Het valt niet mee om goede kwasten te vinden. Bijna elk cosmetica product heeft ondertussen wel een kwasten-lijn opgezet maar dat betekent niet gelijk dat de kwasten fijn zijn.
Ik ging op onderzoek uit want mijn kwasten stash was werkelijk dramatisch.

Het lezen van diverse blogs doe ik dagelijks en voornamelijk richting de Beauty afdeling. Ik wil ook graag weten wat ik wel of niet moet kopen en zelf hou ik dat dan ook bij op LoveBeautyLifeStyle.
Het komt natuurlijk ook voor dat je een product koopt wat nieuw is en waar je nog niet veel over kunt vinden, dan is het erg jammer als het een miskoop blijkt te zijn. Dat soort artikelen wordt er natuurlijk ook op LoveBeautyLifeStyle geschreven.

Ik wilde dus zeker niet de mist in gaan met mijn kwasten, want kwasten koop je niet elke maand. Ik kwam uit op de kwasten serie van Zoeva. Nu ben ik redelijk bekend met hun minerale producten en daar is het soms ook erg lastig om een goede kwast voor te vinden.
Na het lezen van diverse artikelen en het bekijken van filmpjes besloot ik een aantal kwasten te bestellen.
Dit zijn ze geworden:
Twee kwasten voor het gezicht en vier kwasten voor de ogen.

wpid-IMG-20130711-WA0000.jpg

Wat is mijn eerste indruk van deze kwasten?

Alle kwasten waren zorgvuldig verpakt en zaten ook nog eens afzonderlijk verpakt in een tasje. Erg handig als je op reis gaat en je wilt je kwasten van je make-up gescheiden houden.
Op de achterkant van het tasje staat de product informatie. Het kwastnummer en waarvoor je de kwast gebruikt. Altijd handig als je het even vergeten bent.

wpid-IMG-20130711-WA0006.jpg

Gezicht:

wpid-IMG-20130711-WA0004.jpg

wpid-IMG-20130711-WA0005.jpg
* 110=> Face Shape
Ideaal om een precieze shape te maken. Ik shape mijn gezicht dagelijks en een goede shaper ontbrak.
De shaper is zacht en heeft korte haren. (in tegenstelling tot de Buffer of een Blush kwast) De haren staan lekker dicht op elkaar waardoor de kwast goed het product kan opnemen. Een prima kwast voor €8,20

wpid-IMG-20130711-WA0003.jpg

wpid-IMG-20130711-WA0001.jpg

* 104=> Buffer
Ik doe meestal mijn foundation opbrengen met mijn vingers. Met minerale foundation gaat dat een stuk moeilijker, deze Buffer kwast gaat mij daar zeker in helpen.
De Buffer kwast is mooi recht afgesneden en het dikke ronde handvat zorgt er voor dat de kwast makkelijk in de hand ligt.
Prijs: €9,50

Ogen:

wpid-IMG-20130711-WA0012.jpg

wpid-IMG-20130711-WA0011.jpg
* 226=> Smudger
Ga je voor een smoky look? Dan is een Smudger erg handig om alles mooi te vervagen.
Door de korte sterke haren in de kwast kun je heel precies een smoky eye look maken. Ook als je bijvoorbeeld een lijntje van je kolh pencil wilt vervagen daar is deze kwast erg geschikt voor.
Prijs: €5,80

wpid-IMG-20130711-WA0010.jpg

* 234=> Smoky Shader
Is eigenlijk bijna hetzelfde als de Smudger alleen is deze kwast wat zachter en zijn de haren iets langer. Kan trouwens ook gebruikt worden om je oogshaduw op te brengen.
Prijs: €5,80

wpid-IMG-20130711-WA0008.jpg

* 228=> Crease
De naam zegt het al. Voor in je crease. Ik had nog geen hele goede blend kwast en deze Crease kwast heeft een vrij puntig uiteinde waardoor je goed in je crease kunt blenden.
Prijs: €5,80

wpid-IMG-20130711-WA0007.jpg

* 227=> Soft DefinerV
Door de ovaal-achtige vorm kun je met deze kwast je oogmake-up mooi en zacht in elkaar laten overlopen. Het is geen blend kwast. Deze kwast is echt super zacht. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van deze kwast.
Prijs: €5,80

De kwasten zijn dus helemaal niet duur. Als ze ook nog eens doen wat ze beloven heb ik voor een goedkope prijs goede kwasten aangeschaft!
Ik heb ook nog een andere bestelling van kwasten gedaan maar ik zal even moeten wachten op de levering. Op het moment dat die kwasten binnen zijn, dan zal ik ook daar een artikel schrijven. Wat mijn eerste indruk is en dan kan ik beide kwasten goed met elkaar vergelijken.

wpid-IMG-20130711-WA0013.jpg

Ook al staat op de kwasten aangegeven hoe je de kwast kunt gebruiken, dat hoeft niet te beteken dat je alleen voor die handeling de kwast gebruiken moet. De kwasten zijn ook veelzijdig dus wees creatief en zoek uit waar je de kwasten nog meer voor kunt gebruiken.

Het is logisch dat je van verschillende merken een paar favorieten hebt. Zo kun je je ideale kwasten reeks bij elkaar sprokkelen.
Want zeg nou zelf, online shoppen is toch ontzettend leuk om te doen?

De kwasten van Zoeva hebben op mij een goede eerste indruk gemaakt. Nu ga ik ze eerst even wassen voordat ik ze ga gebruiken.

Heb jij ervaring met de kwasten van Zoeva?
Wat is jouw eerste indruk van de Zoeva kwasten en welke zou jij aanschaffen of ben je benieuwd naar?

Laat het me weten in een comment.

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs, Joli xxx…

Volg je mij ook op Bloglovin? LoveBeautyLifeStyle

Twitter: @Joli_7 Facebook: LoveBeautyLifeStyle

Email: LoveBeautyLifeStyle@gmail.com

Geef een reactie

