Shoplog Kruidvat met L’Oréal en John Frieda.

Het was weer zover. Aantrekkelijke kortingen bij Kruidvat.
De producten van L’Oréal en John Frieda zijn deze week te verkrijgen met 50% korting.
Kijk je even mee wat ik allemaal gescoord heb?

wpid-IMG-20130720-WA0017.jpg

Bij de drogisterijen kan ik bijna altijd wel iets vinden wat ik nodig heb. In dit geval was dat ook echt het geval ik had een nachtcrème nodig.
Meestal gebruik als nachtverzorging een crème van L’Oréal. Eigenlijk omdat het goede en voedende crèmes zijn voor een leuke prijs. Mijn partner gebruikt dezelfde nachtverzorging als ik en ook hij vindt de producten van L’Oréal fijn.

wpid-IMG-20130720-WA0015.jpg

Age Perfect Nachtverzorging:
Ik heb gekozen voor de Age Perfect herstellende nachtverzorging . Deze crème heb ik eerder gebruikt en beviel goed.
In de nacht is de cel-activiteit in volle gang, dus een goede en aanvullende nachtcrème is belangrijk.
Deze crème is rijk, voedend en geeft net een beetje extra dan andere crèmes van L’Oréal. De crème is voor de rijpe huid, maar een beetje extra verzorging kan nooit geen kwaad.
Er staat alleen wel iets op de verpakking dat wel heel erg misleidend is en eigenlijk niet waar is. Er staat: ‘Helpt nieuwe cellen te creëren.’
Dat kan dus niet. Cellen die krijg je maar eenmaal en bij het afbreken maakt je lichaam geen nieuwe meer aan en zeker een crème kan dat niet waar maken. Huidveroudering kun je niet tegen gaan. Je kunt je huid verzorgen en er voor zorgen dat de conditie van je huid optimaal blijft maar ouder worden stopt helaas niet en al helemaal niet door een crème. I wish!
Dit soort uitspraken horen wat mij betreft niet op de verpakking en daar zou eigenlijk beter op gelet moeten worden.
Maar goed dat is misschien een leuk item voor een ander artikel.
De crème kost € 26,99 voor 50ml en er ging nu 50% korting van af. Op deze crème heb ik € 13,50 bespaart.

De volgende twee producten zijn ook van L’Oréal.
De producten zijn voor een droge/gevoelige huid. Dat heb ik overigens niet maar deze producten zijn vrij nieuw en ik wilde ze graag testen.

wpid-IMG-20130720-WA0008.jpg
L’Oréal Sublime Soft Verzachtende Reinigingsmelk en
L’Oréal Sublime Soft Verzachtende Tonic:

Het zijn twee fijne grote flessen van 200ml. Ik vind de verpakking helemaal geweldig. Ze zijn niet rond of bol of een andere aparte vorm. Nee ze zijn rechthoekig. Makkelijk neer te zetten en eventueel stapelbaar.
De geur ruikt naar bloemen maar niet overdreven. Soms heeft L’Oréal van die aparte geuren in hun producten zitten maar deze ruiken goed.

wpid-IMG-20130720-WA0006.jpg wpid-IMG-20130720-WA0005.jpg
De reinigingsmelk trekt snel in en laat geen vettig op plakkerig laagje achter. Na het gebruik van de tonic voelt je huid zacht aan en ben je klaar voor je verdere huidverzorging.
Ik ben benieuwd naar deze producten en zal ze binnenkort in een artikel uitgebreid laten zien.
Beide producten waren € 5,06 en met de 50% korting heb ik er dus één gratis gekregen.

Ook heb ik twee producten van John Frieda gekocht.
De producten van John Frieda vind ik zelf ideaal als je pluizig haar hebt. Het heeft mijn haar al vaker lang stijl haar gegeven met een mooie glans uiteraard. Het was al weer een tijdje geleden dat ik producten van John Frieda gebruikt had. Ik vond het wel weer eens tijd om weer eens wat te testen.

wpid-IMG-20130720-WA0004.jpg
3 Day Straight:
3-Day Straight is eigenlijk voor curly haar wat ik ook niet heb maar als ik mijn haar gewassen heb en ik laat het zo opdrogen dan heb ik dus een aardige slag in mijn haar en bijna niemand vind zijn eigen haar mooi met een slag en ik dus ook niet.
Ik ga de 3 Day Straight testen of het inderdaad drie dagen glad blijft.

wpid-IMG-20130720-WA0002.jpg
Het is een spray en geen serum wat ik eerst verwacht had. Ook is het product hitte bestendig. Dit product gebruik je in combinatie met je föhn of stijltang.
Tevens ook voor gekleurd haar.
Prijs: € 14,23 voor 100ml – 50% korting = € 7,12

wpid-IMG-20130720-WA0001.jpgSecret Agent.. De namen die ze verzinnen.. *wink*

Secret Agent Crème: 
Maakt het haar onmiddellijk glad en corrigeert droge, pluizige punten.
Al een tijd heb ik een dip dye in mijn haar en dat is niet ten goede van mijn haar gegaan. Elke dag moet ik het stylen om goed en verzorgd de dag door te komen.
Het is dan ook steeds weer een uitdaging om producten te testen die droge punten zacht maken. Daarom heb ik gekozen voor deze crème. Ik ben benieuwd of deze crème het wel een hele dag volhoudt.

wpid-IMG-20130720-WA0003.jpg
Het makkelijke van dit product is dat je het niet perse op nat haar moet aanbrengen en je kunt het vaker per dag gebruiken.
En wat lees ik? Er zit een UV filter in. Dat is zeker een pluspunt! Di product kun je lekker in je tas doen en na een dagje strand ook gebruiken zodat je haar er weer goed verzorgd uitziet.
Het zit in tube van 100ml. Prijs: € 9,14 – 50% = € 4,57

De kortingen van L’Oréal hebben mij € 18,57 bespaart en van John Frieda € 11,69.
Totaal heb ik vandaag € 30,26 bespaart! Kijk dat zijn nog eens leuke kortingen.
Hou regelmatig de krantjes in de gaten want het kan je echt tientallen euro’s schelen.

wpid-IMG-20130720-WA0000.jpg

Wat zijn jouw aankopen geweest?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs, Joli…xxx

Volg je mij ook op bloglovin? LoveBeautyLifeStyle

Facebook: LoveBeautyLifeStyle
Twitter: @Joli_7

Geef een reactie

