Clarins Beauty Flash Balm.

Ooit had ik eens een proefmonstertje van dit product ontvangen en het duurde niet lang voordat ik de fullsize moest hebben.
Ondertussen heb ik mijn tweede verpakking al weer liggen en ik kan wel zeggen dat dit product een heuse Beauty Must Have is.

wpid-IMG-20130721-WA0003.jpg

Het product is verpakt in een stevige tube met een inhoud van 50ml waar je ontzettend lang mee doet.
De structuur is vrij stevig maar met uitsmeren merk je daar helemaal niets van. Je hebt heel weinig nodig om je hele gezicht te voorzien.
Het is eigenlijk wat romig maar absoluut niet vet. Je huid neemt het goed op en blijft er niet op liggen.
Ingrediënten zoals o.a. olijfboom, Hama melis (= een toverhazelaar) rijstkorrels en algen zorgen ervoor dat je een stevige, gehydrateerde en zachte huid krijgt.

wpid-IMG-20130721-WA0011.jpg
Mijn fijne lijntjes vallen een stuk minder op en eventuele vermoeidheidstekenen verdwijnen.
Gebruik ook niet teveel van dit product want dat geeft helemaal geen extra effect. Een klein dun laagje is meer dan genoeg.
Gebruik het over je dagcrème en onder je make-up. Het is een ideale basis voor make-up. Je make-up blijft de hele dag op zijn plaats en je ziet er de gehele dag fris en wakker uit. En de geur…. Hmmm Heerlijk dat oh zo herkenbare Clarins geurtje, ik ben er gek op!
Heb je een nacht slecht geslapen? Breng deppend je Beauty Flash Balm op en het effect is ongelooflijk. Alsof je gezicht wordt strakgetrokken op een zachte manier. Je ziet de vermoeidheid verdwijnen.

wpid-20130721_143319.jpg
Wist je dat dit product door vele modellen op de catwalk wordt gebruikt onder hun make-up?
Dit is een Beauty product wat zeker niet in jouw stash mag ontbreken.
Deze tube heb ik weer een lange tijd en dat is ook aan de verpakking te zien maar de werking blijft top en steeds als ik vermoeid ben of ik heb een hele lange dag voor de boeg dan grijp ik altijd naar mijn wondertube. Beauty Flash Balm.

wpid-20130721_144119.jpg
Gebruik het als een masker wat je 10 tot 15 minuten laat intrekken en daarna rustig er af haalt. Je brengt daarna je toner aan en daarna je nachtverzorging. Kijk jij eens hoe jouw huid de volgende dag straalt.
Clarins geeft duidelijk aan dat je dit product deppend moet opbrengen maar als je de filmpjes van Clarins bekijkt doen ze dat met alle producten. Zo neemt je huid het beter op. Je foundation ziet er ook mooier uit als je het dept in plaats van vegend opbrengt.

wpid-20130721_143342.jpg

Je kunt dit product op vele verschillende manier gebruiken. Over je dagcrème voor dagelijkse verzorging of als vervangende crème voor een avondje stappen, als make-up basis (primer), als oppepper of voor een masker.

Ik kan dit product aanraden als een must have in jouw stash.
Prijs: € 37,- maar neem eens een kijkje in de shop van Belissima. Daar heb je bijna altijd 10% korting op je aankopen + extra proefmonstertjes om nog meer mooie Clarins producten te ontdekken.
http://www.belissima.nl/index.php/baume-beaute-eclair.html

wpid-20130721_144147.jpg

Heb jij ook een Clarins favoriet? Laat het me weten in een comment.

Bedankt voor het lezen en tot een volgende:

Love Beauty Life Style

Liefs, Joli…xxx

Facebook: LoveBeautyLifeStyle
Twitter: @Joli_7
Bloglovin: LoveBeautyLifeStyle

Geef een reactie

