Nieuwe camera. Tips zijn welkom!

Eindelijk mag ik mezelf aankomend weekend een trotste eigenaar noemen van een digitale camera.
Al die tijd heb ik mijn foto’s met een telefoon genomen wat vaak irritatie opleverde omdat het beeld niet scherp genoeg was.
Ik heb de beslissing gemaakt om serieus verder te gaan met Love Beauty Life Style en daar hoort een investering bij.
Ik besloot te investeren in een goede camera. Dus ik ging er voor sparen.
Na wat gedraai en gepieker in de winkels (met mega hoge prijzen) ging ik toch op zoek naar een tweedehands.
Met veel geluk heb ik een mooie camera gevonden. Een Canon cybershot SX40HS.
Dat klinkt allemaal waanzinnig want er zitten ontelbaar veel functies op.
Nu is mijn vraag aan jullie, wat is jullie ervaring met jouw camera. Waar kan ik op letten en hebben jullie ook een camera tweedehands gekocht?
Ik lees heel graag jullie tips en tops!

Alvast enorm bedankt voor de tips.

Groetjes,

Joli

Love Beauty Life Style

 

Geef een reactie

