Review: Garnier Miracle Skin Perfector Anti-Veroudering

Yep. Wéér een BB crème en wéér eentje van Garnier.
De hype is inmiddels weer voorbij en iedereen heeft zo wel zijn favoriete BB crème kunnen ontdekken.
Of niet?
Laat ik eerlijk bekennen. Ik behoor tot de doelgroep: Nooit tevreden en altijd op zoek naar verbetering.
Ik kwam een vernieuwde Garnier BB crème tegen die mij erg aansprak. Lees je mee naar mijn Garnier beleving?

IMG_0277

Als ik mij goed kan herinneren zijn er nu van alleen Garnier al 3 of vier verschillende BB crèmes in het schap te vinden. De kleuren uiteraard niet meegeteld.
Van normale huid tot gecombineerde huid en nu heeft Garnier er zelfs één voor de wat oudere huid en ja, ik behoor tot wel tot die groep.
Ik ben nu 36 en gelukkig heb ik een goede huid. Wel last van hyperpigmentatie maar door het goed verzorgen van mijn huid heb ik daar nu heel veel plezier van.

IMG_0278
De garnier Anti-veroudering beloofd de volgende punten:
* Vermindert rimpels
* Verstevigt de huid
* Egaliseert en laat je huid stralen
* Hydrateert tot wel 24uur
* UVA/UVB bescherming

Wat zegt Garnier nog meer over dit product:

IMG_0311
Deze BB cream gebruikt een all-in-1 technologie die een langdurige hydratatie combineert met een vleugje make-up voor een onmiddellijk perfecte huid effect in 1 beweging.
Deze anti-verouderingsverzorging hydrateert 24uur en bevat minerale pigmenten die de huid egaliseren en een lichte dekking geven. Pro-Xylane vergroot de productie van collageen dat rimpels corrigeert en de huid verstevigt.
Haar aangename textuur geeft dekking aangepast om rimpels niet te benadrukken. De UVA/UVB filter zorgt voor een dagelijkse bescherming.

Okay, het product geeft aan een lichte dekking te geven maar op de foto staat wel dat de huid geëgaliseerd wordt. (scrol naar beneden)

Het maakt mij erg nieuwsgierig dus is het tijd om te testen of Garnier mij dit allemaal kan geven in deze BB crème.

IMG_0310

De crème zit in dezelfde verpakking als de eerste versie. De structuur is hetzelfde en de kleur komt ook overeen met de voorganger.
Ik vind de geur iets meer aanwezig en ik weet nou niet of ik dat als prettig moet ervaren.
Een BB crème hoeft niet perse een geur te hebben, het is wel aangenaam maar ik hou niet van overheersende geuren en daar vind ik deze geur toch wel naar toe neigen.
Maar dat zegt natuurlijk niets over de werking.

IMG_0298De structuur is hetzelfde als de eerste versie. Dik en romig.

Ik gebruik altijd een huidverzorgingsproduct en een primer onder mijn foundation. Dat zal ik ook bij de BB crème doen. Een foundation blijft veel beter zitten met een primer.

IMG_0313

De BB crème wordt aangeraden bij een leeftijd vanaf 30-35 tot 60 jaar. Op deze foto zie je dat de huid helemaal egaal is na gebruik van de BB crème.

Laten we gauw kijken naar mijn huid en hoe de BB crème bij mij werkt.

IMG_0297Dit is mijn huid. Beschadigt door de zon waardoor ik hyperpigmentatie heb opgelopen. Ik heb dus een goede dekking nodig. Ook heb ik lijntjes zitten waar dus absoluut geen make-up in mag verdwijnen.

IMG_0299Dit is een eerste laag. Nu wel een dekking maar dat wordt verdeeld.

IMG_0300Dit is het resultaat na 1 keer de BB crème te hebben opgebracht.

IMG_0302Weinig dekking en veel glans.

Ik ga nog een laagje opbrengen:

IMG_0308Dit is na 2 lagen. Ik zie geen verschil met de eerste laag. Jullie wel?

Laat ik dan even alles afpoederen zodat die glans weggaat want zo glim ik echt te veel.

IMG_0309Alles lichtjes af gepoederd zodat de meeste glans weg is.

Nadeeltjes:
* Te weinig dekking voor mij
* Te veel glans, terwijl ik juist van mijzelf al glim
* Heb niet het idee dat mijn huid ‘verstevigd’ wordt
* Ik vind de geur te overheersend
* Weinig kleur keuze

Voordeeltjes:
* Fijne structuur
* Heeft een UVA/UVB filter
* Een lichte dekking voor als je daar van houdt
* Aangename prijs
* Hydrateert voor 24 uur

Ik zelf zal de BB crème niet opnieuw kopen omdat de dekking voor mij niet voldoende is en de crème glimt te veel op mijn gezicht en dat vind ik niet mooi.

Verder is het natuurlijk een goede crème voor de lichte dekking en als je even snel klaar wilt zijn.

De prijs is rond de € 11,- en is bijna in alle drogisterijen te verkrijgen.

Wat vindt jij van deze BB crème en gebruik je zelf ook een BB crème?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs, Joli…xxx

Geef een reactie

