Little Shoplog: Beauty Webshop John Beerens

IMG_0288

Er zijn van die webshops waar je soms gewoon naar toe gaat om lekker rond te neuzen en dingen te kopen die je eigenlijk niet noodzakelijk nodig hebt.
Nu dat de sale je nog om je oren vliegt is het natuurlijk erg verleidelijk om spulletjes te kopen die je normaal niet zou kopen of je koopt je ze gewoon omdat je vind dat je het verdient hebt. Dat kan natuurlijk ook.

Zo’n webshop is voor mij John Beerens beauty webshop.
Uren kan ik turen naar de mooie beautyproducten die hij verkoopt op zijn site en ook met de nodige kortingen.

IMG_0295

Ik heb een hele kleine bestelling bij hem gedaan maar toch wel speciaal en dat wil ik graag met jullie delen.

Als eerste:

IMG_0294
Murad Intensive Wrinkle Reducer.
Dit is een serum voor je gezicht, nek en eventueel borst.
Ik was nog helemaal niet bekend met het merk Murad dus ik gunde mijzelf wat producten om het uit te proberen.
Het serum zit in een klein flesje van 7ml en heeft een vloeibare substantie.
Je moet ook wel even goed oppassen met het pompje want je gebruikt al heel snel te veel. Met één pompje kun je makkelijk beide ogen doen en ik heb nog wat over om rond mijn mond te gebruiken.De geur is neutraal (wat ik overigens prettig vind)
Doordat het vloeibaar is, moet je wel even opletten dat je het product goed inklopt, het trekt niet snel in.
Na het inkloppen voelt mijn huid wel verzorgd aan. Niet plakkerig of juist extreem zacht maar juist een goede basis verzorging om een make-up product erover heen te gebruiken.

IMG_0284

Het serum beloofd dat het mijn rimpels vermindert in slechts enkele minuten en dat het mijn huid gladder en gezonder maakt.
Zelfs bij regelmatig gebruik van het serum zal het verminderen van rimpels steeds groter worden en na het eerste gebruik is mijn huid al tot 40% steviger.

Klinkt belovend toch?

Mijn volgende product is ook van Murad:

IMG_0285
Oil-Control Mattifier SPF 15
Ook dit product is een proefmonstertje in een tube van 10ml
Dit zegt JohnBeerens er over: De Murad Oil-control mattifier SPF 15 houdt de huid vetvrij en beschermt de huid gedurende acht uur tegen negatieve invloeden van buitenaf. Het houdt het vochtgehalte van de huid in balans, waardoor een matte, zachte finish krijgt en tegelijkertijd wordt beschermd. Willow Bark Extract verwijdert de onzuiverheden in de poriën en Argan maakt de huid zacht en glad. Zinc Oxide beschermt de huid tegen schade door de zon. Dit product is geschikt voor alle huidtypen en ideaal voor de gecombineerde tot vette huid.

IMG_0293
Ook naar dit tubetje ben ik benieuwd. Altijd heb ik last gehad van een vettige huid en het is vrij moeilijk daar goede producten voor te vinden.

Als laatste heb ik  een paar exfoliating Cleansers besteld.  Ja ik heb er drie besteld.

IMG_0281
Vanwege de leuke aanbiedingen vond ik het wel de moeite waars om te proberen. Reinigers gaan bij mij altijd wel op want ik gebruik ze met regelmaat.
Ongeveer 1 á 2 keer per week scrub ik mijn huid dus deze komen als geroepen.
De cleanser van Murad is vrij vloeibaar en heeft een zachte subtiele korrel doorheen verwerkt. Erg prettig.
Het maakt je gezicht weer lekker schoon en zacht en daardoor ook weer gezond.
De cleanser verwijderd de onzuiverheden door een diepe reiniging. Je huid gaat weer stralen en een doffe huid is verleden tijd.

IMG_0282

Het gaat een droge, onregelmatige textuur tegen en zorgt ervoor dat het gezicht weer gehydrateerd, egaal, glad en zacht is. Dit product is geschikt voor alle huidtypes, maar ideaal voor de vermoeide of verouderde huid. Aldus John Beerens.

IMG_0291

Ik ben erg benieuwd naar de exfoliating Cleanser, de zachte korrel spreekt me wel aan. De Oil control kan ik ongeveer 2 á 3 keer gebruiken.. Er zit niet heel veel product in dus ik zal zuinig moeten zijn maar wel genoeg moeten gebruiken voor het juiste effect. De Intensive Wrinkle Reducer is voor mij een totale verrassing. Ook naar dit product ben ik nieuwsgierig.

Benieuwd wat deze producten voor mijn huid gaan doen?

Hou Love Beauty Life Style in de gaten want ik ga de producten aankomende week testen.

De producten van Murad zijn in de beauty webshop van John Beerens nu met kortingen tot wel 85% te verkrijgen. Een erg leuke aanbieding als je een favoriet product hebt of als je net als ik wat wilt proberen omdat je het merk nog niet kent.

Was jij al bekend met het merk Murad? en welke producten bestel jij bij de beauty webshop van John Beerens?

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs,

Joli…xxx

http://www.johnbeerens.com

Geef een reactie

