BeautyBox Edition August 2013

Daar was dan eindelijk de BeautyBox weer.
Doordat de vakantie er tussen zat hebben we één box overgeslagen, maar het was het wachten waard.
Ik ben erg enthousiast over deze box, dat ik besloot de inhoud te laten zien in een artikel.
Kijken jullie even mee wat ik allemaal in mijn box heb zitten?

IMG_0423

Ik kreeg de box en oei! wat weegt hij zwaar dacht ik gelijk en ja hoor er zitten zes producten in van vijf verschillende merken waarvan er maar liefst vier full size zijn.

Elke maand heeft BeautyBox een thema en het thema van deze editie is ‘Mind Your Body’
We zijn lekker aan het na-zomeren en om je huid en lichaam in shape te houden heeft het een optimale verzorging nodig. BeautyBox heeft haar best weer gedaan om de mooiste en fijnste producten bij elkaar te shoppen.

Let’s start met een opvallend product uit de box:

IMG_0426

* Scrub & Rub – Bodyverzorging
De producten van dit Engelse merk worden met de hand gemaakt en bestaan uit de meest natuurlijke grondstoffen waaronder: pure dode zeezout, pure granaat suiker, natuurlijke cacaoboter en essentiële oliën van de hoogste kwaliteit. Hier ben ik ontzettend benieuwd naar. Ik kan alvast wel zeggen dat de geur heel bijzonder is.
Full size product 75 gram € 13,95

Een product wat de laatste tijd op heel veel blogs voorbij is gekomen:

IMG_0424
* Vaseline- Spray & Go Bodylotion Aloë Fresh
Dit product is heel makkelijk in gebruik en ideaal voor de ochtend-stress-kippetjes onder ons die altijd tijd te kort komen. De winter komt er weer aan en het is erg belangrijk dat je je huid verzorgt als je van huis gaat. Meestal vergeten we dat door de ochtend drukte.
Vaseline komt met een super makkelijke en leuke oplossing: Een bodylotion spray!
Hoe leuk wil je het hebben? Je sprayt wat op je lichaam en smeert het daarna gelijk uit. Het laat geen vettig laagje achter en smeert snel en makkelijk uit.
Een aanrader!
Full size product 190 ml € 6,89

Dan hebben we niet één maar twee producten van hetzelfde merk:

IMG_0425
* Rexona – Ultra Dry Anti-Transpirant
Deze twee leuke mini’s zijn easy to go. De ene is Ultra Dry Cotton en de andere is Ultra Dry Linnen Dry dus je hebt nog keuze ook welke je kan gebruiken. De deo van Rexona beschermt je tot wel 48 uur tegen transpiratievocht en -geur.
Dit waren testers van 35 ml een Full size is 100ml € 3,09

Een nieuw merk die ik niet ken. Kijk daarom verrast BeautyBox mij:

IMG_0428
* Grace Cole – Mayan Spa Body polish
Deze producten geven je een gevoel van luxe en ontspanning, alsof je in een ware welness spa bevind laten ze jouw verwennen.
Ook deze producten bevatten natuurlijke ingrediënten die gebaseerd zijn op eeuwenoude tradities uit de Maya tijd. Een puren weldaad dus voor jouw lichaam en geest.
Full size product 75 ml € 4,49

De hele inhoud van deze BeautyBox is prachtig maar zo hebben wel allemaal zo onze voorkeuren op bepaalde items:

IMG_0429
* Golden Rose – Bronzer Powder SPF 15
Een zachte, warme en kleur de hele dag door? Deze bronzer van Golden Rose geeft je een drie in één product. Ik was al fan van dit merk en ik ben ook erg blij dat ik deze bronzer aan mijn stash kan aanvullen. Deze bronzer is voor alle huidtypes vanwege de drie verschillende tinten die erin verwerkt zijn. Je kunt de lichtste kleur ook heel goed als highlighter gebruiken. Een veelzijdig product met een trendy en luxe uitstraling.
En, niet geheel onbelangrijk.. er zit een SPF 15 in verwekt.
Het ruikt ook nog eens heerlijk naar amandelen.
Full size product 12 gram € 8,95

Ik ben echt dik tevreden over deze editie en mijn complimenten gaan ook zeker naar het team van BeautyBox. Ze hebben echt hun uiterste best gedaan om deze mooie box samen te stellen voor de vele verschillende leden en hun verwachtingen.

De totale waarde van deze box is rond de € 35,-
Niet verkeerd als je bedenkt dat je voor een abonnement € 14,95 betaald incl. verzendkosten.

Wil jij ook elke maand een cadeautje ontvangen met bijzondere producten erin?
Kijk dan even op de website van BeautyBox en dan heb je de box misschien volgende maand al in huis.

Bedankt voor het lezen en tot een volgende,

Love Beauty Life Style

Liefs, Joli…xxx

Geef een reactie

