Unboxing BeautyBox March 2013

wpid-20130323_180049.jpg

BEAUTY BOX BEAUTY BOX BEAUTY BOX BEAUTY BOX

Eindelijk is de BeautyBox er weer. Elke maand zo rond de twintigste op een zaterdag rond 10uur wordt bij mij de BeautyBox aangeboden.

Ook deze maand was ik weer heel erg benieuwd wat er allemaal in zou zitten. Kijk je even mee naar de inhoud?

wpid-20130323_175339.jpg

Ik keek als eerst op het bijgevoegde kaartje en wat zag ik? Allemaal fullsize producten! Zelfs een full size parfum!

Totdat ik de box opende… Alles full size, behalve de parfum. Jammer want dat stond wel op het kaartje. Maar goed we gaan even kijken wat er allemaal inzit.

Als eerste dus het parfummetje.

wpid-20130323_175510.jpg

wpid-20130323_175527.jpg

Thierry Mulger – Womanity

Een waanzinnige mooie fles, alleen daarom zou ik dit parfum al willen kopen.

Een bijzonder parfum die op elke huid anders ruikt. Het parfum laat vijgen en kaviaar samensmelten, uitgebalanceerd door vijgenhout en vijgenblad. Aldus BB

Een full Size van 50ml kost € 70,50. Ik had een 0.04 ml

wpid-20130323_175746.jpg

Miners – Nagellak Full Size € 3,49 / 9ml

Een leuke nagellak die wordt geïnspireerd door mode en trends en alle kleuren op de catwalk. Dus dat betekend dat ALLE kleuren verkrijgbaar zijn…? Ik heb een zacht roze kleur die altijd wel draagbaar is.

wpid-20130323_175731.jpg

Make-Up Studio – Fluid Liner Full Size € 12,90 / 2,5ml

Wat een leuk! Een product van Make-Up Studio!

Een Fluid Liner met een paars metallic effect. De kleur blijft goed zitten en droogt vrij snel op. De BB schrijft op mijn kaartje dat er drie kleurtjes te verkrijgen zijn. Sparkling Black, Sparkling Bron en Sparkling Green. Hmm en ik heb Sparkling Purple..? Vier kleurtjes dan.

wpid-20130325_120843.jpgEven een swatch.

wpid-20130323_175420.jpg

Eveline Cosmetics – Handcrème Full Size € 6,95 100ml

Eveline Cosmetics is een eigentijds merk met een breed assortiment aan kwalitatief hoogstaande, proefdiervrije cosmetica. Door de toevoeging van plantaardige extracten worden jouw handen op lange termijn beschermd tegen externe invloeden. Aldus BB. En dat kan ik wel gebruiken want ik heb altijd wel een handcrème in mijn tas zitten en ik ben ook erg benieuwd naar deze handcrème. De crème trekt snel in en dat vind ik zelf fijner dan een crème die een vettig laagje achterlaat.

wpid-20130323_175559.jpg

Scottish Fine Soap – Soap in a Tin Full Size € 5,05 / 100gram

Soap in a Tin is een handzeep met exfoliërende, verzorgende en hydraterende eigenschappen van haver, hyacint, zeewier en heide. De geur is erg lekker en ruikt erg bloemmerig. Leuk om als cadeau te geven. Het product is trouwens volledig proefdiervrij! Ik hou niet zo van zeepjes om mee te wassen maar ik vind het heerlijk om ze tussen mijn kleding te stoppen.

wpid-20130323_175802.jpg

wpid-20130323_175838.jpg

Een extra cadeautje van BeautyBox omdat ze alweer één jaar bestaan! Gefeliciteerd BeautyBox! Een spiegeltje wat je makkelijk in je tas kan stoppen om altijd even je make-up bij te werken.

Een leuke box waar ik de nagellak, de fluid liner en de handcrème wel van ga gebruiken. Het zeepje stop ik tussen mijn kleding en het spiegeltje geef ik aan mijn nichtje. Het parfum monstertje gaat in de doos met proefmonstertjes.

wpid-20130323_180049.jpg

Wil jij ook elke maand een box vol met leuke bijzondere producten ontvangen?

Kijk even op de site van BeautyBox.

Heb jij deze maand ook de BB ontvangen? En was het dezelfde box of had jij een hele andere box?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende,

LOVE BEAUTY LIFE STYLE

Liefs, Joli xxx…

Volg je mij ook op blogloving? LoveBeautyLifeStyle.

2 Reacties op “Unboxing BeautyBox March 2013

  1. Wat een leuke inhoud, die parfum is erg lekker!
    Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Plaats een reactie